luni, 15 aprilie 2013

Mâna Domnului este cea mai puternică



Voi lăuda pe Domnul din toată inima mea, voi istorisi toate minunile Lui. Voi face din Tine bucuria şi veselia mea, voi cânta Numele Tău, Dumnezeule Preainalte. (Psalmii 9:1-2)

Eram în pragul pensionării şi m-am hotărât ca, înainte de sfârşitul anu­lui şcolar, să-mi iau rămas-bun de la colegele de la grădiniţă, organizând o masă de părtăşie.

Pentru că doream să fie ceva special, m-am gândit că, pe lângă hrana pentru trup, care să fie vegetariană, este nevoie şi de hrană spirituală. M-am rugat Domnului să-mi dea cuvinte potrivite şi am fost aşa de binecuvântată, încât am reuşit să scriu un poem în versuri, intitulat "Poemul vieţii mele". Cuprindea momente petrecute cu colegele, prieteniile care s-au legat la locul de muncă, secretele unei vieţi curate şi optimiste, precum şi măr­turisirea mea de credinţă. Am pregătit pentru fiecare sub formă de cadou aceste amintiri şi multe alte surprize: un album cu poze din tinereţe până la pensionare, o făgăduinţă biblică şi poemul de dragoste din 1 Corinteni 13. Pentru a lua masa am căutat locul cel mai liniştit şi am închiriat o sală la la un restaurant unde să putem asculta muzică frumoasă.

Când totul era aranjat, cel rău a căutat să-mi strice bucuria. Cu două zile inainte de eveniment, am mers la o familie din biserică. Tocmai se pregă­teau să meargă la acelaşi restaurant pentru o aniversare. M-au invitat şi pe mine. Când am ajuns acolo, surpriză: ospătarii m-au anunţat că nu se poate rezerva întreaga sală pentru doamnele pensionare. Nu mi-a plăcut deloc ideea aceasta. În clipa aceea ne-am rugat şi am mers din nou la şefii resta­urantului. Răspunsul la rugăciune a venit foarte repede. Am fost primită cu amabilitate şi înţelegere şi au acceptat foarte uşor cererea mea.

Dacă n-aş fi mers "întâmplător" acolo ca să intervin, lucrurile s-ar fi complicat şi nu se puteau rezolva, pentru că la data stabilită patronii lipseau din localitate, iar ospătarii n-ar fi trecut peste cuvântul lor. Dar iată că mâna Domnului cea puternică a potrivit atât de frumos totul, încât întreaga activitate a fost deosebit de emotionantă şi ziditoare pentru toţi; chiar şi ospătarii au ascultat cu atenţie tot ce se vorbea şi urmăreau fiecare etapă din program. Toate feţele erau luminate şi mă priveau cu admiratie.

Îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a oferit această ocazie de mărturisire a unei vieţi binecuvântate de El. Toţi au văzut intervenţia Lui la momentul potrivit şi sper să fi înţeles că numai Dumnezeu deţine controlul fiecărei situaţii din viaţa noastră. De aceea, voi lăuda pe Domnul in orice vreme. (psalmii 34:1-2)

Iuliana Fomir, Turda, Speranţa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu