luni, 4 martie 2013

Devotional pentru femei: Dorinţe nerostite


Iubesc pe Domnul, căci El aude glasul meu, cererile mele. (Psalmii 116:1)

Venirea pe lume a unui copil aduce multă bucurie unei familii, dar în mod special mamei. Consider că bucuria pe care am simţit-o la naşterea fiu­lui meu a fost un dar de la Domnul, pentru că a făcut ca evenimentul venirii lui pe lume să fie unul deosebit şi plăcut pentru mine.

Andrei a venit pe lume într-un mod neaşteptat. Cu câteva luni în urmă vizitasem o prietenă la maternitatea unde urma să merg şi eu pentru naş­tere. Saloanele erau pline, ba încă unele paciente stăteau câte două în pat. Atunci m-am prăbuşit emoţional. Nu visasem astfel la momentul mult aş­teptat. În imaginaţia mea nu încăpea altcineva decât copilul de la pieptul meu.

Timpul a trecut. Lucrurile s-au complicat. În zilele dinaintea naşterii au apărut premisele unei afecţiuni cardiace a fătului, motiv pentru care m-au internat şi m-au ţinut sub observaţie. Tot personalul medical s-a purtat foarte frumos cu noi. Andrei s-a născut noaptea. Era linişte şi am primit un salon cu trei paturi în care nu mai era nimeni. Pătuţul lui Andrei era în aceeaşi cameră şi am putut să îl iau lângă mine. Eram doar noi doi, aşa cum visasem. Dumnezeu ştia. El răspunsese chiar şi dorinţelor mele nerostite, chiar dacă îngăduise îngrijorarea şi lacrimile dinaintea naşterii.

Ce îţi aduce astăzi supărare? Ce îţi întunecă gândurile când încerci să te apropii în rugăciune de Dumnezeu? 

Relaţia tensionată cu soţul? Neasculta­rea adolescentului tău? Boala mamei tale? Facturile? Grija zilei de mâine? Uneori ne lipsesc cuvintele când venim înaintea lui Dumnezeu. Însă Dumnezeu ştie totul. El este aşa de bun, încât împlineşte adeseori chiar şi dorinţ­ele nerostite. El a murit şi a luat asupra lui toate poverile tale; în schimb îţi oferă pacea Sa.

Astăzi poţi să te închini lui Dumnezeu şi prin muzică,Îţi predau întrea­ga viaţă", Imnuri creştine, nr. 335). Ascultând acordurile pline de laudă, la­tă-L pe Dumnezeu să-ţi umple inima cu prezenţa Sa. Şi, odată ce ai câştigat iacea, poţi să-ţi exprimi mulţumirea:

Tată, Îţi mulţumesc că vrei să mă înveţi ce înseamnă să mă încred cu adevărat în Tine. M-ai surprins şi inima mea tresaltă de încântare. Te iu­besc tot mai mult când văd cât de minunat îmi porţi de grijă.

După acest timp petrecut în prezenţa Lui, nu vei mai fi la fel. Viaţa ta va fi plină de bucurie.


Florentina Bratu, Craiova, Oltenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu