luni, 25 martie 2013

Devotional pentru femei


Isus - Marele Medic


Te înalţ, Doamne, căci m-ai ridicat şi n-ai lăsat pe vrăjmaşii mei să se bucure de mine. Doamne, Dumnezeule, eu am strigat către Tine şi Tu m-ai vindecat. (Psalmii 30:1-2)

Sunt gaboriţă şi împreună cu soţul meu avem trei copii, doi băieţi şi o fată. Părinţii mei s-au botezat în Biserica Adventistă când aveam eu 15 ani. De atunci am început să postesc şi să mă rog la Dumnezeu să mă ajute să mă botez şi eu împreună cu soţul meu, care nici nu voia să audă de biserică (La noi este un obicei: femeia nu ia hotărâri fără ca soţul ei să fie de acord, iar soţul meu, deşi era un om liniştit, îmi făcea scandal şi devenea violent ori de câte ori mergeam la biserică).

Am întâmpinat împotrivire în familie şi când m-am hotărât să nu mai mănânc carne de porc. Soacra mea nu accepta să gătesc mâncare separat şi treceau uneori 3 - 4 zile fără să mănânc nimic. Până la urmă, soacra a acceptat să gătesc separat pentru familia mea, şi atunci soţul meu a spus: "Dacă tu nu mai mănânci, în casa asta n-o să se mai mănânce porc!" Şi aşa a fost.

Aveam probleme şi pentru că nu mergeam sâmbătă la piaţă, fiindcă mă duceam la biserică; dar văzând că duminica făceam mai mulţi bani decât ei sâmbătă, au început să mă mai lase în pace cu asta.

Renunţasem de două ori să mă botez, în speranţa că-l voi convinge şi pe soţul meu să se boteze cu mine, dar el era şi mai împotrivitor. Din cauza stresului, m-am îmbolnăvit, am căzut în depresie şi simţeam dureri în tot corpul. Ajunsesem să am o pungă de medicamente de toate felurile şi am fost operată de fiere din aceeaşi cauză. Mergeam la tot felul de medici, dar totul era în zadar, căci mă simţeam din ce în ce mai rău.

Într-o noapte am avut un vis din care mi-am dat seama că eu trebuie să apelez la Marele Medic, fiindcă numai El mă poate ajuta. Am început să postesc şi să mă rog mai puternic decât oricând până atunci şi, când i-am spus soţului că sunt hotărâtă să nu mai amân botezul, am fost uimită că nu s-a mai împotrivit să vină cu mine la biserică şi să semneze că este de acord cu botezul meu. Ba mai mult, i-a spus pastorului că vrea şi el să se boteze împreună cu mine.

După ce ne-am pocăit, am simţit o schimbare în viaţa mea şi a familiei mele, schimbare pe care numai Dumnezeu a făcut-o. Îţi mulţumesc, Doamne, că atunci când te-am rugat, "mi-ai prefăcut tânguirile în veselie, mi-ai dezlegat sacul de jale şi m-ai încins cu bucurie, pentru ca inima mea să-Ţi cânte şi să nu stea mută. Doamne Dumnezeule, eu pururea Te voi lăuda!" (Psalmii 30: 10-12)

Geta Gabor, Timişoara, Banat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu