duminică, 24 martie 2013

Devotional pentru femei


Adu-ti aminte că Dumnezeu e ... Dumnezeu

Adu-ţi aminte, Doamne, de îndurarea şi bunătatea ta, căci sunt veşnice. (Psalmii 25:6)

Aducându-ne aminte de credincioşia lui Dumnezeu în vieţile altor oameni, prin citirea Bibliei, ne aducem aminte de exemple ale credincioşiei Sale în viaţa noastră. Dacă nu ştii încotro să o iei, când există o gamă largă de opinii, dacă apele te imprejmuiesc şi aştepţi de multă vreme salvarea, crezând că Dumnezeu te-a uitat, nu uita: 
"Dumnezeu şi-a adus aminte de Noe, de toate vieţuitoarele ... care erau cu el în corabie; şi Dumnezeu a făcut să sufle un vânt pe pământ şi apele s-au potolit." (Geneza 8: 1)

Dacă simţi în tine astăzi doar o fărâmă de viaţă, nu uita că Dumnezeu este Dătătorul vieţii şi că El ţi-a rezervat tot ce are mai bun, la sfârşit. 

Dacă eşti copleşită de griji, dacă ţi-ai pierdut speranţa şi valurile vieţii năvălesc puternic şi constant asupra ta, adu-ţi aminte ... "Eu îmi voi aduce aminte de legământul dintre Mine şi voi ... " (Geneza 9:15)

Când te simţi nesigură, când teama, îngrijorarea sau îndoiala te cuprind şi când simţi că Dumnezeu a uitat de tine, adu-ţi aminte: "Multă vreme ( ... ) copiii lui Israel gemeau încă din pricina robiei şi scoteau strigăte deznădăjduite ( ... ) Dumnezeu a auzit gemetele lor ( ... ) şi a privit spre copiii lui Israel." (Exodul 2:23-25)

Când nu poţi dormi şi nu ai pace, adu-ţi aminte cuvintele psalmistului: "Când mi-aduc aminte de Tine în aşternutul meu şi când mă gândesc la Tine în timpul priveghiurilor nopţii ... Căci Tu eşti ajutorul meu şi sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale." (Psalmii 63:6-7)

Când ai greşit cum nu se putea mai rău, când provocările sunt imense şi din nou ai dat-o în bară, când vina te apasă şi simţi că Dumnezeu nu va uita niciodată păcatele tale, adu-ţi aminte cuvintele Sale: "Eu îţi şterg fărădelegile ( ... ) şi nu-mi voi mai aduce aminte de păcatele tale" (Isaia 43:25). El te învaţă să depăşeşti trecutul şi te ajută să trăieşti în prezent.

Stimată soră, nu uita că azi Domnul te învaţă să cunoşti ce nu sperai, să faci ce nu credeai, să trăieşti împreună cu ceilalţi cum niciodată nu ţi-ai imaginat şi să fii o fiică de Rege. Să ne amintim ce a făcut El în vieţile noastre, câtă bunătate a dovedit faţă de noi. Când suntem înconjurate de nefericire, când totul pare că se prăbuşeşte, când nimic nu merge bine şi când lumea se întoarce cu susul în jos, El este acolo; Acelaşi, neschimbat.

Să ne rugăm împreună: "Doamne, iubirea şi harul Tău sunt nemăsurate, ajută-mă să-mi aduc aminte aceasta astăzi şi întotdeauna. Îţi mulţumesc pentru tot, în numele Domnului Isus, Amin."

Elissa Manda, Craiova, Oltenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu