marți, 26 martie 2013

Pe urmele Lui


Călcaţi pe urmele mele, întrucât şi eu calc pe urmele lui Hristos! (1 Corinteni 11:1)

În anul în care lucram la refacerea casei noastre, am rămas într-o perioa­dă fără bani pentru mâncare. Aveam bani pentru materiale, dar nu doream să folosesc banii aceia, căci îmi promisesem mie şi lui Dumnezeu că vor fi folosiţi doar pentru reconstrucţia casei.

În ziua în care resursele mele erau terminate, Domnul a trimis-o pe cum­nata mea Ani, cu daruri strânse din comunitatea ei din Bucureşti. Erau şi nişte bonuri de masă date de colegii de serviciu cu gândul expres pentru hrana noastră. Printre daruri a fost şi un sac cu făină de grâu, dăruit de soacra ei, ca să facem pâine. Bucuria mea că Domnul aude şi vede toate îngrijorările noaste şi răspunde, dându-ne mai mult decât cerem sau gân­dim noi, m-a făcut să-L laud într-un fel unic. Am pus făina într-o lădită, am aranjat-o frumos, apoi am scris cu degetul: "Dumnezeu este dragoste." De câte ori cerneam făină, rearanjam făina şi scriam un alt mesaj de dragoste pentru a-L lăuda. Într-o zi am chemat-o pe mama să mă ajute la pregătirea hranei, pentru că trebuia să lucrez şi la casă şi voiam să câştig ceva timp. Mama a stat o perioadă la noi şi într-o zi am descoperit în făina mea un alt mesaj, scris de mâna ei: "Dumnezeu este bun." Am plâns la gândul că pu­team vedea şi în mama mea dorinţa de a-L lăuda pe Dumnezeu.

Noi toţi suntem o mână de ţărână, suntem făcuţi din ţărâna acestui pă­mânt şi, la fel ca făina din lădiţă, Într-o zi nu vom mai fi. Viaţa noastră, aşa efemeră cum este, transmite totuşi celor dragi şi tuturor oamenilor un mesaj. Este viaţa noastră o laudă la adresa Lui? Poate cineva, când priveşte felul nostru de a fi, să laude Numele Său? Vorbeşte viaţa noastră despre El, despre caracterul Lui, spunându-le oamenilor: Aşa este Dumnezeu? Acolo unde suntem, la lucru, acasă, la cumpărături, la medic, la piaţă, în biserică, transmitem mesaje nerostite. 
Acestea sunt scrise fie de mâna lui Dumne­zeu, confirmând faptul că El este dragoste, fie de mâna unui vrăjmaş, infir­mând acest fapt şi denaturând caracterul Său.

Ce fel de mesaj vei lăsa astăzi copiilor tăi, soţului, prietenilor, vecinilor, celor din biserica ta?

Îţi doresc să poţi transmite mesajul lui Pavel din versetul de astăzi, me­sajul tuturor urmaşilor săi credincioşi. Amin!

Liliana Brodoceanu, Vaslui, Moldova

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu