vineri, 22 martie 2013

Devotional pentru femei


Ascultă îndemnul Duhului Sfânt

Nu stingeţi Duhul! (1 Tesaloniceni 5:19)

Era într-o dimineaţă, devreme. Aveam pe agendă o mulţime de probleme de rezolvat, dar nu puteam admite să încep ziua altfel decât stând de vorbă cu Dumnezeu mai întâi. Aşa că am încercat să mă detaşez de îngrijorări şi am început să studiez. Pe măsură ce citeam din Cuvântul lui Dumnezeu, am primit multă pace, încurajare şi putere să privesc pozitiv provocările cu care urma să mă confrunt. Apoi am îngenuncheat şi, în timp ce mă rugam, mi-a venit în minte un gând: sun-o pe Ana. Am încercat să-mi adun gândur­ile, continuând să mă rog, dar o voce interioară stăruia de mine ca şi când ar fi fost vorba de o urgenţă: sun-o acum. Pe moment m-arn supărat. Nu îmi place să amestec lucrurile şi cu atât mai puţin să fiu întreruptă atunci când mă rog. Ce se întâmplă cu mine, Doamne? Nu puteam să ignor îndemnul interior care făcea ca inima să-mi bată cu putere. Aşa că am pus mâna pe telefon ... În timp ce acesta suna, m-am întrebat: Doamne, ce să-i spun unei femei cu care am vorbit cel mult de două ori într-un an?

,,Da!" s-a auzit o voce stinsă de la celălalt capăt al firului. "Bună! Sunt Cristina. Ce mai faci?" Multă vreme nu a trebuit să spun nimic, ci doar să ascult ... Ana mi-a spus că în urmă cu câteva luni a început să se simtă slăbită şi s-a prezentat la medic, unde i s-au făcut mai multe investigaţii. Nu i se pusese diagnosticul cert, dar medicul a anunţat-o că suspectează un cancer. Ana nu îşi făcea griji atât de mult pentru ea, cât pentru copiii ei, pe care îi vedea orfani şi nu înţelegea de ce îngăduia Dumnezeu să treacă printr-o asemenea experienţă.

După ce am ascultat-o, am încercat să o încurajez, spunându-i că Durn­ezeu este prea înţelept ca să poată greşi, prea bun ca să rețină vreun bine de la cei ce Îl iubesc şi ascultă de El. Încrede-te în Dumnezeu. Alege să crezi . toate lucrurile lucrează spre binele tău. Gândeşte pozitiv şi nu te lăsa descurajată de nimic. Dumnezeu are soluţii la toate problemele cu care te confrunți. Aşteaptă-L cu răbdare. Roagă-te şi îţi promit că şi eu mă voi ruga pentru tine.

După o lună, sună telefonul: "Dumnezeu a făcut o minune pentru mine. Am primit rezultatul: nu e cancer. Medicii mi-au spus că problema mea se  rezolva dacă voi adopta un stil de viaţă sănătos şi voi urma un tratament medicamentos susţinut." Nu aveam cuvinte să-I mulţumim Domnului.

Dacă te confrunți cu dificultăţi, în opinia ta fără ieşire, aminteşte-ţi că nu există nicio problemă care să- L ia pe Dumnezeu prin surprindere. Roa­gă-te şi aşteaptă liniştită răspunsul Său. Când Duhul Sfânt îţi vorbeşte, ascultă-L şi vei vedea minunile Lui.                            

Cristina Potocian-Băndean, Transilvania Nord

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu