sâmbătă, 9 martie 2013

Eu stau la uşă şi bat


Iată, Eu stau la uşă şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el şi el, cu Mine. (Apocalipsa 3:20)

În urmă cu trei ani, pe când mă aflam la Haţeg, la standul cu cărţi, l-am văzut apropiindu-se pe domnul doctor P., care şi-a exprimat bucuria de a vedea un stand cu astfel de cărţi la el în oraş. Am simţit un imbold puternic să-i prezint cartea Tragedia veacurilor. Fără să stau prea mult pe gânduri, i-am spus:

- Domnule doctor, dumneavoastră aveţi nevoie de cartea aceasta, Tragedia veacurilor.

Domnul doctor mi-a aruncat o privire rapidă şi a răspuns scurt:

- Lasă că ştiu eu de ce am nevoie!

Apoi s-a uitat cu atenţie la cărţile de spiritualitate creştină expuse pe masă şi, în final, a ajuns şi la Tragedia veacurilor. A luat-o în mână, a deschis-o la întâmplare, a citit în vreo două, trei locuri, apoi m-a întrebat:

- De unde ai ştiut că am nevoie de cartea aceasta?

- Dumnezeu a pus cuvintele potrivite în gura mea, pentru că El ştie totul, i-am răspuns.

Săptămâna următoare, l-am văzut pe doctorul P apropiindu-se de stand.

- Pescarule de oameni, mi-a spus el, de unde ai ştiut că am nevoie de cartea aceea?

- V-am spus, Dumnezeu ştie totul!

Apoi, mi-a mărturisit că este fiu de preot. A cumpărat şi alte cărţi religi­oase. Ulterior, am avut mai multe discuţii despre credinţă şi mi-a mărturisit că stă de vorbă cu Dumnezeu în fiecare zi, căutând să se împace cu El, pentru că se apropie de finalul alergării lui pe acest pământ.

Domnul bate la uşa inimii fiecărui om, dorind să intre în locuinţa sufletu­lui său şi să-i ofere bogăţii spirituale. El doreşte să ungă ochii orbilor pentru ca ei să vadă caracterul Său oglindit în Legea Sa şi să înţeleagă iubirea lui Hristos.

Isus merge personal din uşă în uşă, trecând pe la templul sufletesc al fiecăruia şi având pe buze aceleaşi cuvinte: "Eu stau la uşă şi bat." Ca un ne­gustor sosit din ceruri, El Îşi prezintă comorile şi spune: "Cumpără de la Mine aur curăţit prin foc ca să te îmbogăţeşti şi haine albe ca să te îmbraci cu ele."

Victor Belea, colportor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu