duminică, 31 martie 2013

Secretul vietii



Cheamă-Mă, şi-ţi voi răspunde şi îţi voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse pe care nu le cunoşti. (Ieremia 33:3)

În cei 37 de ani ai mei am trecut deja prin numeroase încercări. Au fost unele care s-au întipărit adânc în memoria mea şi altele a căror amintire s-a estompat sau chiar s-a pierdut.

Momentul în care tatăl meu a făcut infarct la nivelul intestinului subţire este unul care a rămas întipărit puternic în memoria mea. Era la scurt timp după ce eu terminasem curele de chimioterapie. Am fost anunţaţi de la spital despre situaţia în care se afla. După investigaţii, tata a fost operat şi i-au tăiat patru metri din intestinul subţire. Se pare că rinichii se blocaseră. Era la reanimare şi nimeni nu ne dădea nicio speranţă de viaţă. Corpul lui era umflat din cauza perfuziilor care nu se mai eliminau. Era pregătit pentru orice. La fel şi noi.

În ciuda faptului că îl încredintasem în mâna Domnului, într-o dimineaţă m-arn trezit neliniştită şi am început să plâng. Mă gândeam la faptul că mai aveam multă nevoie de tatăl meu, ţinând cont de starea mea de sănătate. Am plâns mult şi L-am rugat pe Dumnezeu să-i redea viaţa. A sunat telefonul. Era sora cea mică a tatălui meu, care a fost îndemnată de Dumnezeu să mă sune şi să îmi spună să citesc din cartea Viaţa lui Isus, capitolul "Învierea lui Lazăr". Am început să citesc, dar la scurt timp a sunat din nou telefonul. Era soacra mea care, de la distanţă de 50 de kilometri de cealaltă persoană, îmi spunea acelaşi lucru: să citesc despre învierea lui Lazăr. l-am mulţumit lui Dumnezeu pentru mesaj. Atunci am fost sigură că Domnul l-a înviat pe tata. Şi aşa a fost. Chiar în după-amiaza acelei zile, rinichii au început să funcţioneze. La fel şi intestinul rămas. În timp, el şi-a revenit complet.

Dumnezeu trimite mesageri care să ne transmită că El este prezent şi face şi astăzi minuni, aşa cum făcea în trecut. În Filipeni 4:6 stă scris " ... ci în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri." Iar în Psalmii 55:22 ni se spune: "Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, şi El te va sprijini."

Mulţumesc, Doamne, pentru toate minunile pe care Tu le faci în viaţa noastră şi pentru că şi astăzi eşti prezent aşa cum erai prezent şi în trecut.

Mioara Rus, Sibiu, Transilvania Sud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu