duminică, 3 martie 2013

Fiecare familie a luat câte o carte


Am trimis îndată la tine, şi bine ai făcut că ai venit. Acum dar, toţi suntem aici înaintea lui Dumnezeu, ca să ascultăm tot ce ţi-a poruncit Domnul să ne spui. (Faptele apostolilor 10:33)

La început nu am vrut să merg în colportaj", mărturiseşte Christopher Lamb. "Era un lucru care nu mă atrăgea. 

Totuşi, când am început să-i cunosc pe oameni în mediul lor, am început să-mi schimb părerea despre ei. Acum oamenii sunt pentru mine nişte suflete care au nevoie să fie salvate pentru Hristos."

Iată experienta lui. Totul a început în ziua în care a intrat într-o mică biserică penticostală din Lindsay, California. S-a dus la pastor şi i-a arătat cartea Tragedia veacurilor. Acesta a cumpărat-o şi i-a spus: 

- Te rog să mai treci pe aici şi spre seară. 


Când s-a întors, Christopher a întâlnit o doamnă care aştepta, probabil, pe cineva în faţa bisericii. 


- A, tu eşti băiatul despre care ne-a vorbit pastorul! a spus ea bucuroasă. Apoi a adăugat: 


- Pastorul nostru a citit un paragraf din Tragedia veacurilor în predica sa şi le-a recomandat cartea cu multă căldură tuturor membrilor. 


Christopher a intrat în biserică şi şi-a dat seama că se ţinea o adunare.


Pastorul l-a observat, a ridicat Tragedia veacurilor şi a spus: 

- În spatele bisericii este un băiat pe care îl cheamă Chris. De la el vă puteti procura cartea aceasta!


Fiecare familie din biserica aceea a cumpărat o carte Tragedia veacurilor, iar Christopher, cu ochii mari de uimire, nu a putut decât să-L laude pe Dumnezeu.

Christopher Lamb, evanghelist cu literatură în Conferinţa California Centrală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu